xx impromaxx

Raceware Verlagingsveren

Racewae verlagingsveren voor de BMW 1-serie F20 modellen v.a. bouwjaar 2010

!
RW15284
promaxx springs

BMW 1-serie F20/F21 114i/116i/118i/120i (25/35mm)

Set PROMAXX verlagingsveren voor de BMW 1 HATCHBACK 114/116/118/120 van het type F20 van bouwjaar 09/2011-.

Deze set zal uw auto circa 25/35mm doen verlagen.

TUV
eventuele opmerkingen:
- minder verlaging bij auto's die af-fabriek zijn voorzien van verlagingsveren.
- niet voor auto's met 4x4 aandrijving.
RW15286
promaxx springs

BMW 1-serie F20/F21 114i/116i/118i/120i (35/45mm)

Set PROMAXX verlagingsveren voor de BMW 1 HATCHBACK 114/116/118/120 van het type F20 van bouwjaar 09/2011-.

Deze set zal uw auto circa 35/45mm doen verlagen.

TUV
eventuele opmerkingen:
- minder verlaging bij auto's die af-fabriek zijn voorzien van verlagingsveren.
- niet voor auto's met 4x4 aandrijving.
RW15285
promaxx springs

BMW 1-serie F20/F21 125i/114D/116D/118D/120D (25/35mm)

Set PROMAXX verlagingsveren voor de BMW 1 HATCHBACK 125i / 114D / 116D / 118D / 120D van het type F20 van bouwjaar 09/2011-.

Deze set zal uw auto circa 25/35mm doen verlagen.

TUV
eventuele opmerkingen:
- minder verlaging bij auto's die af-fabriek zijn voorzien van verlagingsveren.
- niet voor auto's met 4x4 aandrijving.
RW15287
promaxx springs

BMW 1-serie F20/F21 125i/114D/116D/118D/120D (35/45mm)

Set PROMAXX verlagingsveren voor de BMW 1 HATCHBACK 125i / 114D / 116D / 118D / 120D van het type F20 van bouwjaar 09/2011-.

Deze set zal uw auto circa 35/45mm doen verlagen.

TUV
eventuele opmerkingen:
- minder verlaging bij auto's die af-fabriek zijn voorzien van verlagingsveren.
- niet voor auto's met 4x4 aandrijving.
RW15288
promaxx springs

BMW 1-serie F20/F21 125D (35/45mm)

Set PROMAXX verlagingsveren voor de BMW 1 HATCHBACK 125D van het type F20 van bouwjaar 09/2011-.

Deze set zal uw auto circa 35/45mm doen verlagen.

TUV
eventuele opmerkingen:
- minder verlaging bij auto's die af-fabriek zijn voorzien van verlagingsveren.
- niet voor auto's met 4x4 aandrijving.